Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 159 1.9 JTS лиспа на мощност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 159 1.9 JTS лиспа на мощност

    Здравейте колеги,

    Април месец най-накрая купих първата си Алфа 159 1.9 JTS.

    Преди два месеца започнах да имам следния проблем: check engine мига около 5-10 сек докато колата е студена; докато колата не се движи се усещат разтрисания от двигателя (не работи равномерно въпреки, че оборотите са стабилни) ; колата на моменти губи мощност.

    Първо излизаше грешка в запалването на втори и трети цилиндър. Сменихме бобината, но след няколко седмици когато темперетурите паднаха отново започна да има тези проблеми и то доста по-изразено и често от преди.

    На компютъра в Аутотех Варна не излизаше грешка затова отидох в Алфа. Там откриха, че клапата на колектора е със скъсана мембрана. След смяната на клапата check engine не е светвал. Разтрисания от двигателя станаха много по-слаби, но не изчезнахи и колата продължава понякога да няма мощност.

    Свещи и верига са сменяни миналата година, а филтрите преди няколко месеца.

    Моля ако някой има идея от какво е да пише.

  • #2
    С колко ламбда сонди си? 2 бр. преди и 2 бр. след катализаторите ли? Гледал ли си ги на диагностика как чертаят , т.е. работят ли коректно и с еднакви показания?
    Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
    Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
    Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

    Comment


    • #3
      След като запалиш заглъхва и после постепенно се оправя?
      Защото при мен е така и все още търся причина.
      Най-вероятно според мен тези алфи не са направени за "Българският" бензин.

      Следващата ми стъпка е да сложа висок октан заедно с препарати за почистване на цялата система да видим..

      Ако се чува леко "гърмене" или "препукване" това при мен беше пукната гумена връзка точно след дебитомера. В твоят случай пробвай да изключиш дебитомера за да видиш дали ще тресе без него.

      След като свалях инжекторите за почистване.. на блока имаше много мизерия. Изчистих я и след месец пак отварях да погледна. Пак се беше набила много мизерия.
      Alfa Romeo GTV - 1.8 - 144hp TS
      Alfa Romeo 159 - 1.9 - 160hp JTS

      Comment


      • #4
        Виж за тези проблеми:

        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91107
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 2fast4you Покажи съобщение
          След като запалиш заглъхва и после постепенно се оправя?
          Защото при мен е така и все още търся причина.
          Най-вероятно според мен тези алфи не са направени за "Българският" бензин.

          Следващата ми стъпка е да сложа висок октан заедно с препарати за почистване на цялата система да видим..

          Ако се чува леко "гърмене" или "препукване" това при мен беше пукната гумена връзка точно след дебитомера. В твоят случай пробвай да изключиш дебитомера за да видиш дали ще тресе без него.

          След като свалях инжекторите за почистване.. на блока имаше много мизерия. Изчистих я и след месец пак отварях да погледна. Пак се беше набила много мизерия.
          Слагах добавки на STP и Bardahl, но нямаше ефект.

          ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:30 ----------

          Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
          Виж за тези проблеми:

          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91107
          Благодаря за насоката.
          Моята верига е сменяна преди 8000км (поне по документи) и не излизат грешки.
          Проблема с клапата излезе само на диагностиката в Алфа, но дори и на тях не им показа други грешки.

          Comment


          • #6
            Здравейте колеги,

            Оправих проблема.Оказа се скъсана мембрана на клапа на колектора. Откриха го в Алфа. Първо ми казаха, че трябва да поръчат целият модул и ми обявиха цена около 2000лв (не помня колко точно, защото ми причерня). Предложиха да я заобиколят, но двигателя изхвърли маслото. Едва след това все пак се оказа, че може да поръчат само тази част и беше 180лв.
            Вече няколко месеца карам без проблеми, дори и в студа.
            Last edited by bastosos; d.m.y г., 07:34.

            Comment


            • #7
              На входния или изходния колектор е тази клапа.

              Comment

              Working...
              X